Problem z pekającym stabilizatorm napinacza paska wspomagani

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • khristo
    Classic
    • 2013
    • 1

    Problem z pekającym stabilizatorm napinacza paska wspomagani

    Zamieszczone przez misiekwaw
    ASZ w OI ma jak widać dobrze zestopniowaną skrzynię k
    ma bardzo długą skrzynię, ale czy to oznacza dobrze zestopniowywaną to nie wiem.
    1.8 TSI ma krótszą skrzynię a znowu 2.0TSI ma jeszcze krótszą skrzynię niż 1.8TSI.
  • kruczek1976
    Classic
    • 2011
    • 1

    #2
    Problem z pekającym stabilizatorm napinacza paska wspomagani

    Na początku witam wszystkich ponieważ jestem tu po raz pierwszy!
    Potrzebuje porady co do problemu z jakim sie spotkalem!
    Mam octavie 1.9 tdi 90 koni i juz 2 raz pekł mi korpus mocujący stabilizator napinacza paska wspomagania (mam nadzieję że dobrze to nazwałem). Nie wiem jaka część była poprzednio ale ta która ja już wymieniałem wyła oryginalna z serwisu skody i wytrzymala lekko 2 miesiące. Czy jest to jakiś feler tego autka czy jest jakas inna przyczyna ktora nalezy wyeliminowac. Bardzo proszę o wszelkie porady i sugestję ponieważ dosc dużo jezdze a niestety usterka ta nie ma żadnych objawow a wydaje mi sie dosc grozna poniewaz po peknieciu tej czesci trzymany prez nia teleskop opada na kolo paska wspomagania i niestety scina sam pasek.

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc
    Pozdrawiam Tomek

    Komentarz

    • iwanowicz
      Drive
      • 2009
      • 48

      #3
      Jeśli to chodzi o napinacz paska wielorowkowego to z pewnością uszkodzone sprzęgiełko alternatora, które powoduje drgania co skutkuję pękaniem przy siłowniku jest kilka tematów tylko może nie właściwie wpisywałeś, może tu poczytaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...wielorowkowego

      Komentarz

      • ROBAL_26
        RS
        • 2010
        • 2325
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        #4
        kruczek1976, padło tobie sprzęgiełko w alernatorze doprowadza on podczas nadmiernego obciążenia, pasek w duże wibracje co doprowadza amortyzator i rolkę napinacza do uszkodzenia także jeżeli nie wymienisz sprzęgiełka to napinacz będziesz wymieniał co jakiś czas i ciągle będzie cie dręczył,wymień i będziesz miał święty spokój.
        :mrgreen: pozdro
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz

        Pracuję...